Stranger Than Tilda

Jedna jedina i neponovljiva. I kada spava u staklenoj kutiji u ime umetnosti, i kada nosi visoku modu. Glumački talenat da ne spominjemo. Da se David Bowie rodio kao žensko, zvao bi se - Tilda.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

One and only. Both when she sleeps in a glass box for the sake of art, and when she wears couture. Not to mention the extraordinary acting talent. If by accident David Bowie was born female, he would have been called - Tilda.


Ostatak magičnog editorijala Stranger Than Paradise, koji je za W Magazine uradio fotograf Tim Walker, možete videti ovde. //  The rest of the magical W Magazine editorial Stranger Than Fiction can be seen here.

listen+watch // David Bowie - Stars



+ hvala magazinu Rivista di Moda što su me tako lepo ugostili u svom aprilskom izdanju, koje možete prelistati ovde :) // + thanks to Rivista di Moda magazine April issue, for having me :)


++ navukla sam se na Tumblr // ++ addicted to Tumblr


14 comments:

  1. meni je žena skroz fascinantna!

    ReplyDelete
  2. ja sam jos uvek pod utiskom od spota i jos andrej u kombinaciji, ti ljudi sigurno nisu zemljani, nema sanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisu, a andrej je totalno njihovo dete ljubavi!

      Delete
  3. True that - žena je nenadmašna!
    p.s. you go girl ;)!

    ReplyDelete
  4. Zaista je zenski Bowie! A tebi cestitam na gostovanju!

    ReplyDelete
  5. Nikada je nisam nesto volela, niti sam je gledala filmove sa njom, ali priznacu da se odlicno uklopila u koncept editorijala. Cestitam na pojavljivanju u casopisu, skroz zasluzeno! :) x

    ReplyDelete
  6. tilda i bowie, divni ljudi.
    naslovnica + milica <3 <3

    ReplyDelete
  7. Im back to check out ur new post! u always surprise me. never fail to inspire.

    ReplyDelete
  8. omg she is one of my muses for fashion and art. She is a very unique original person. And a weird beauty that you can't understand it but can't not love it xx
    M

    ReplyDelete