Curse the Night

// Curse the night
// It's you and I in the end tonight
// Oh dear, oh dear
// I cry my day, I travel your sea
// I want you, you didn't want me



Marni for H&M leather top // aztec print silk skirt // ASOS ombre creepers // hardware store jewelry // Casio retro digi watch

photo // Bojan Đurišić

listen // The Raveonettes - Curse the Night



p.s. ne zaboravite na giveaway iz prošlog posta, još imate šanse da osvojite one sandalice :) // p.s. Don't forget about the giveaway, you still have the chance to win those amazing shoes :)

25 comments:

  1. Suknjica je odlicna!

    P.S. Giveaway je na mom blogu, check it out :)
    http://fashionistasdiarybydunja.blogspot.com/2012/11/giveaway-rajf.html

    ReplyDelete
  2. top je totalno otkacen i mnogo mi se dopada, a i nekako mi ide uz tebe!!!

    ReplyDelete
  3. prelepo, posebno okruzenje! i zelim te cipele, so so bad...

    ReplyDelete
  4. Love the style combination of print, colour and texture! I also feel like there are some beautiful grungy undertones to this look, which is genius! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  5. Predivne slike! Odlična kombinacija tog kao geometrijskog topa i ove fantastične suknje! :)

    ReplyDelete
  6. Love love love this post! The backdrop, the Marni top, the way you are artfully balanced on the chair, the unususal artful rings and placement--the entire look is mesmerizing and gorgeous!! Wow is all I can say!!!!


    -Lauren
    adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. That skirt is so beautiful :)

    ReplyDelete
  8. Majica i prstenje su mi favoriti, ali sviđa mi se i ostatak :)!

    ReplyDelete
  9. volim vasu magiju i marni <3*******

    ReplyDelete
  10. Top je savrsen!! Tako mi je krasno skrojen, bas mi se svidja!!
    Ali tvoje slike ubijaju kako su dobre.
    Volim taj dzumbus oko tebe!! :)

    ReplyDelete
  11. predobra mi je ova kombinacija, nacin na koji isfuravas Marnia :)

    ReplyDelete
  12. Uuu, Marni for H&M... Nice! :)

    ReplyDelete
  13. Jako originalan stil! Totalno drugaciji od mog, ali tebi super pristaje!!

    Svrati do mene na amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. izgledas kao da ledis na svakoj slici. i kako samo stojis na onoj stolici, bez imalo napora. top je savrsen a kombinacija porpuno neocekivana, volim kako se udruzila materijale :)

    ReplyDelete
  15. ja sam cekala na popustima ovu majicu i nakraju mi se rasprodala. super komba :)

    ReplyDelete
  16. A možeš li imati bolju obuću? Verovatno ne :D

    ReplyDelete
  17. My first time in your blog. You have great style x
    M

    ReplyDelete