Greenspiration


20 comments:

  1. Greenspiracija za desetku! :)

    ReplyDelete
  2. Defiantly inspired! In love with the sleeveless jacket by Acne!!! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Odlična zelena inspiracija:) Ja očekivala neki eko post:)

    ReplyDelete
  5. Nisam neka velika obožavateljica zelene, ali ovi outfiti su fantastični!


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  6. ne volim zelenu,al od cetvrte fotografije mrem

    ReplyDelete
  7. obozavam zelenu boju....opasne fotke....

    ReplyDelete
  8. Odlepila sam na one PVC zelena pantalone, i umrla zajedno sa Elenom zbog cetvrte! ;)

    ReplyDelete
  9. Kakva kolekcija zelenila, ne zna se sta je bolje! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ju ju ju...kakvi printovi i kombinacije :) Nisam neki fan zelene boje, ali ovde imas baaaaas ocaravajucih stvari :)

    ReplyDelete
  11. Naslov za 10!;) Imam premalo zelenih stvari u ormaru,spremam se u shopping;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. Najvise volim Susie Bubble.Njene modne inspiracije su mi savrsene i uvek me odusevi svaki put.Za nju nemam ni jednu zamerku.
    Za zeleno sam uvek.Bilo koja zelena nijansa ce mi uvek odgovarati, a ove pastelne nijanse su mi vedre i odmah zelim da utonem u tako nesto!!
    Jedna od omiljeih kombinacija boja mi je upravo zelena sa ljubicastom ili rozom.Samo sve zavisi od samih nijansi pomenutih boja!!
    Zelene kasmirske sare su mi <3

    ReplyDelete
  13. ijaooooo sjajno sjajno :) super je ova fotka u ideinim kolicima :)))

    ReplyDelete