Kad porastem biću Penny Lane


We are not Groupies. Groupies sleep with rockstars because they want to be near someone famous. We are here because of the music, we inspire the music. We are Band Aids. 

E, pa ja se na ovogodišnjem Szigetu nisam ovajdila, Helena Christensen je ipak prejaka konkurencija. A ni Paul Banks nije što je nekad bio, težak je život sa supermodelom. Fotoilustracija kako vas ponekada ni savršeno skrojen Armani sako ne može spasiti od loše frizure:


Ruku na srce a modu na stranu, bio je to jedan dobar, dobar koncert, pa ću Paulu rado oprostiti što više nije moja groupie fantazija no.1.

A sada -  na ljude koje su ostavili i muzički i modni utisak.

Ona ne mora da gladuje, njen stilista možda nije Nicola Formichetti i ona ne izgleda kao Shakira...Ne, njeno ime nije ni Catherine-Zita...Actually, her name is Marina:



Okej, mračni predmet želja materijalizovan u vidu American flag Lita-sica možda jeste već viđen i očekivan, ali, za promenu - ona zaista zna da peva. I da piše.



Madonne nije bilo u zvaničnom programu Szigeta, ali je Louise Kahn iz fantastičnih Terry Poison sa zadovoljstvom popunila prazninu dostojnu Kraljice popa (promene kostima na sceni included). Ko ne veruje, slike govore više od reči:


Ne mogu da odlučim da li sam više ljubomorna na crno-zlatni catsuit ili gumene Vivienne Westwood Melissa cipelice.



Moraćete da mi verujete na reč da i zvuče jednako dobro. Ko ih je ove godine propustio u komšiluku, imaće prilike da već sledeće godine da ispavi grešku na Elektrani.

Još jedan bend iz foldera 'Lepo izgledaju a još bolje zvuče uživo' je i La Roux. Elly Jackson zna da se njena kosa boje rdje savršeno slaže uz zlato pa je i ostatak benda naterala da postupa po istom dress codu.


Wayfarerke+kosa boje meda začeljana unazad možda jesu džejmsdinovski kliše, ali nasela sam, priznajem. Imamo novog Paula Banksa.


Napokon sam fotodokumentovala nekoliko sopstvenih ručnih uradaka (SRU is a new DIY) - Miluna u sakou koji sam mu napravila za prošli rodjendan, inspirisana Moschinom...





I za kraj -  još malo festivalskog  detaljisanja:












5 comments:

  1. Post ti je odličan!
    A La Roux su fenomenalni :)

    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hvala draga :)

    Zaista jesu, posebno zato sto njen glas uzivo zvuci isto kao na albumu!

    ReplyDelete
  3. najbolji ikad! crno-bez.. moj naklon!

    ReplyDelete
  4. Tvoj uspeli pokusaj Madonnine saradnje sa Gaultier-om mi je omiljena tvoja kombinacija.Jos kada sam videla na fb te slike sa pomislila Boze vidi ovo, ovo je Madonna i Gaultier in Tokyo before Blond Ambition tour 1990.Ali nisam htela da komentarisem to jer nismo bas tako dobre, pa otkud znam kako bi to dozivela, ali bila si i ti i ja upravu.Sada tek vidim!!!Da to je to!!!

    ReplyDelete
  5. drago mi je da smo se razumele <3

    ReplyDelete